środa, 25 czerwca 2014

Dni Miechowa 2014 Niedziela - Zespół Golec uOrkiestra !!!

Siemanko !!! Tak jak obiecałem dzisiaj będzie druga i ostatnia notka z Dni Miechowa 2014. W tym roku główną gwiazdą Dni Miechowa był bardzo sławny na całym świecie zespół Golec uOrkiestry. Jeśli śledzicie bloga wiecie już że posiadam te autografy ale niestety miałem w zeszycie napisany stary skład zespołu. W tym roku już jest cały zespół w zeszycie i nie tylko, ponieważ postanowiłem też wywołać kilka zdjęć. Gdy dałem zdjęcia zespół był bardzo zaskoczony aż miło było na to patrzeć :P Jestem bardzo zadowolony z tych autografów ponieważ ten zespół ma wielkie znaczenie dla Polski ponieważ zna go każdy Polak a także zespół Golców żegnał Świętego Jana Pawła I I w jego ostatniej pielgrzymce do Polski.

            Na koniec oczywiście zdjęcia tych wspaniałych autografów zespołu Golec uOrkiestra !!!

Łukasz Golec

 Paweł Golec

 Edyta Golec i Jarosław Zawada

Robert Szewczuga 

Grzegorz Kapołka 
Piotr Kalicki 
Mirosław Hady


Autografy w zeszycie :P 
Płyta Golec uOrkiestry :D 

2 komentarze: