poniedziałek, 8 grudnia 2014

Leo Messi !!!

Witajcie ;) Można powiedzieć że dostałem świetny prezent świąteczny :D ponieważ otrzymałem autograf od najlepszego piłkarza na świecie :D !!! Jest to oczywiście autograf od wielkiego Leo Messiego ! Zawsze marzyłem aby otrzymać autograf od Leo ponieważ jest to mój idol i jak widać udało się ! Jest to na prawdę świetny prezent który zafundował mi Leo Messi :P Autograf jest w stu procentach oryginalny ponieważ jest on na mojej koszulce. Czekałem około pół roku ale nie żałuję  :P  Nie będę pisał jak go zdobyłem bo do Leo pisałem już około czterech razy i dopiero koszulka poskutkowała. Podam wam adres i życzę szczęścia ;)                                      
                                                                  Leo Messi
                                                              F.C Barcelona
                                                     Avinguda Arístides Maillol, s/n
                                                            08028-Barcelona
                                                             Hiszpania- Spain 

                                                           Na koniec zdjęcia :D





17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Adresów prywatnych nie podaje się jawnie! Zero Szacunku do Leo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to przecież nie jest adres prywatny tylko adres FC Barcelony..

      Usuń
    2. A rzeczywiście. To przepraszam. Po prostu się nie przyglądnałem bo myslałem, że to niemozliwe by odpisał z klubu.

      Usuń
  3. Żal. To teraz Leo już nikomu nie odpisze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! ;) Nie widziałam jeszcze, żeby ktoś z Barcelony odpowiedział po wysłaniu listu na stadion

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakiś znaczek mu wysłałes czy irc czy coś??

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak bardzo zazdroszczę ;( Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń