poniedziałek, 27 lipca 2015

Mistrzowie świata w Snookerze Steve Bingham oraz Shaun Murphy

Cześć witajcie !!! Dzisiaj miała być w ogóle inna notka z innej dyscypliny i z innymi osobami, ale trafiły mi sie prawdziwe dwie perełki do kolekcji. Są to autografy dwóch tegorocznych Mistrzów Świata czyli Mistrza Stevena Binghama oraz wicemistrza Świata Shauna Murpphyego. Autografy zdobyłem można  powiedzieć zupełnie przypadkowo bo idąc ulicą na wakacjach zobaczyłem że wisi plakat a na nim pisze o wielkim rewanżu no i po prostu nie mogłem nie skorzystać :P Autografy są na prawdę wyjątkowe oraz zdobyte na wakacjach w Bułgarii. Przy okazji zobaczyłem wspaniały mecz Snookera z wykonaniem Mistrzów. Bardzo lubię bilard i często go oglądam ale nie spodziewałem się zobaczyć mecz na żywo jeszcze z wykonaniem prawdziwych Mistrzów.Zapraszam na kolejną notkę do następnego razu ;)))
 





3 komentarze:

  1. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam do mnie na pierwszą powakacyjną notkę :)
    http://norbi10.blogspot.com/2015/09/termalica-bruk-bet-nieciecza.html

    OdpowiedzUsuń