środa, 4 czerwca 2014

Jakub Błaszczykowski

Teraz druga i ostatnia notka. Jest to autograf od moim zdaniem najlepszego piłkarza w Polsce. Jest to autograf od Jakuba Błaszczykowskiego, kapitana Polskiej Reprezentacji w piłce nożnej. Kuba jest moim  ulubionym zawodnikiem i jest on zawodnikiem Borussi Dortmund. Jest pomocnikiem i strzela bardzo dużo goli w Reprezentacji oraz w Borussi. Grał on także w moim ulubionej drużynie czyli w Wiśle Kraków z której odszedł właśnie do Borussi. Do Kuby pisałem na prywatny adres którego niestety nie podam :( W odpowiedzi otrzymałem podpisane moje dwa zdjęcia oraz plakat oraz dodatkowo otrzymałem cztery karty Borussi Dortmund z oryginalnym autografem Kuby :)

                                                                    Na koniec kilka fotek
     
                                                  Takie zdjęcia otrzymałem od Kuby  ;)

Na koniec trzymajcie kciuki, może uda się dziś otrzymać koszulkę ;) Pozdrawiam Dawid :D

9 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Kiedy otrzymałeś bo również oczekuję odpowiedzi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OSZUST! KŁAMCA! ZNISZCZYŁ MI HOBBY!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki oszust???? Ty się słyszysz????? Co ci niby zrobił

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. ;)
    Jestem nowa, a bloga o tej tematyce prowadzę w dość niekonwencjonalny sposób.
    Obserwuję już od ok miesiąca, wtedy zaczęłam się tym interesować.
    http://pustulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń