środa, 11 czerwca 2014

Autogtrafy reprezętacji Polski w Piłce Plażowej !!!

Cześć. Dzisiaj notka z której jestem prze szczęśliwy !!! Dostałem autografy od świetnych piłkarzy którzy są naprawdę świetni w tym co robią !!! Są to Autografy od Piłkarzy Reprezentacji Polski w Piłce Plażowej. Naprawdę ta drużyna jest świetnie przygotowana i przede wszystkim grają tam świetni zawodnicy !!! Dostałem aż cztery unikatowe karty z autografami od : Marcina Wolskiego Marka Widzickiego Bogusława Saganowskiego Bartłomieja Piechnika Dariusza Słowińskiego Pawła Friszkemuta Daniela Barana Tomasza Wydmuszka Witolda Ziobra i Tomasza Lenarta. Myślę że te autografy są tak cenne jak autografy Reprezentantów Polski w Piłce Nożnej ponieważ Ci piłkarze wykonują takie triki że można pozazdrościć :P
Aby dotrzymać autografy musiałem napisać prośbę na Facebooku do jednego z zawodników. W odpowiedzi otrzymałem cztery karty z autografami z czego jedna idzie na wymianę ;) Kto pierwszy ten lepszy :D Na propozycję czekam na Facebooku oraz na Poczcie E-mail. Odpowiedź otrzymałem po około trzech tygodniach, ale mega się opłacało !!!

Dodam tylko że jutro z samego rana ukaże się specjalna notka dla was !!! Więcej szczegółów nie zdradzam ;) Do zobaczenia jutro :D
                                                           

                                                        Na koniec dwa zdjęcia


4 komentarze: