czwartek, 12 czerwca 2014

Rękawice Michała Miśkiewicza ( Wisła Kraków )

Cześć. Dzisiaj notka która jest podziękowaniem dla was za to że odwiedzacie mojego bloga oraz za wszystkie pozytywne  komentarze !!! Opiszę rękawicę od pierwszego bramkarza Wisełki. Są to rękawice od Michała Miśkiewicza. Rękawicę zdobyłem osobiście ale historia ta jest bardzo fajna :) Gdy Michał się rozgrzewał spytałem czy mógłby dać rękawice. Odpowiedział że jeżeli wyjdzie mu mecz to mi je da. Bardzo się ucieszyłem !!! :) Gdy Wisła wygrała swój mecz Michał niestety nie podszedł. Wróciłem do domu ze smutną miną :( niestety nie udało się. W następnym meczu który odbył się w Krakowie Michał chyba popatrzył na mnie i chyba przypomniał sobie o obietnicy i od razu po rozgrzewce podszedł  do mnie i dał mi rękawicę. Byłem bardzo zaskoczony i spytałem dlaczego mi je daje. Odpowiedział że obiecał i dał mi je z uśmiechem na twarzy :) Bardzo ucieszyłem się z tak wielkiego prezentu  od Michała ponieważ bardzo go lubię i broni w moim ulubionym zespole !!!

Bardzo wam Dziękuję za to że tak często odwiedzacie bloga bo z miesiąca na miesiąc jest coraz więcej wyświetleń i coraz więcej komentarzy !!! Dziękuję również za wiadomości E-mail że tak często pytacie. Jeszcze raz wielkie dzięki i zapraszam na kolejne notki !!! Pozdrawiam Dawid ;)

                                                                  Na koniec zdjęcia rękawic :D



4 komentarze: